CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, 1 March 2014

jom ramai ramai datang kenduri kami !

assalamualaikum W.B.T

sekarang da tiba masa untuk jemput semua kenalan kecik n abang datang kenduri kami nanti...
majlis resepsi kami akan berlangsung pada 22 MAC 2014 pada jam 12.00 pm - 4.00 pm...
semua kenalan dijemput hadir utk memeriahkan lagi majlis bahagia kami ni...
semoga dengan doa kita semua majlis perkahwinan kami akan berjalan dengan jayanya!




waaa.. excited plak rase.. hihihi..
jemput datang ea semua !!

Saturday, 15 February 2014

debaran kian terasa

Assalamualaikum W.B.T

waahhh.... lamenye kecik tak update blog ni.. hurm.. busy sangat dengan kerje... nak update ape ea arini?
hihihihi..

pejam celik pejam celik... dekat setahun da kecik & abang mengikat tali pertunangan... rase bahagia kecewa pahit manis suka duka kami hadapi bersama.. 

dalam mase hampir 3 tahun perhubungan ni, bergaduh beratus kali, bertekak beribu kali, mintak putus berjuta kali.. rasa give up, taknak teruskan semua ni & mcm2 lg la.. tapi akhirnye kini kami hampir melangkah ke dunia perhubungan yang baru...

insyaalllah, bulan 3 yang bakal tiba nanti.. kecik & abang akan diijabkabulkan.. doakan kami panjang umur & panjang jodoh ye... semoga segala urusan kami untuk mendirikan mahligai yang halal disisiNYA termakbul... 

abang, kecik SAYANG sangat kat abang.. maafkan kecik andai kecik banyak mengguriskan hati abang dgn sikap & kata2 kecik.. semoga kita akan terus tabah menghadapi dugaan yang bakal tiba.. kecik kuat kerana abang.. terima kasih abang sebab masih bertahan n berjuang untuk hubungan kite ni...

semoga hubungan KHAIANIEY ni kekal hingga ke hujung nyawa kite sayang...

*jemput datang kenduri kami nanti :p



Wednesday, 23 October 2013

tOdaY 23 oKtoBer 2013 / 18 ZULhijjaH 1434H

1st entry untuk tahun ni...
 
Dah tunang :D
Dah gado besar :'(
Dah nk kawen da :)
Dah xsabar ni :p

Tuesday, 2 October 2012

tunjukkan kepadaku

ya ALLAH,
sebenarnye apa yang terjadi?
apa yang berlaku?
apa yang dirahsiakan dari pandangan mataku?
apa yang terlindung dari pandangan mata hatiku?

tunjukkan kebenarannnya ya ALLAh...

ya ALLAH,
andai die benar untukku..
dekatkanlah hatinya dan hatiku...
tetapi...
andai dia bukan milikku,,
damaikan hatiku dengan ketentuanmu...

sesungguhnya tidak KAU jadikan sesuatu itu sia2
tetapi penuh dengan hikmahnya...
amin..............


Monday, 10 September 2012

plez take care of him

hanya dirimu yang ku cinta
takkan membuat aku jatuh cinta lgi
aku merasa kau yang terbaik untuk diriku

walau ku tahu kau tak sempurna
takkan membuat aku jauh darimu
apa adanya ku kan tetap setia kepadamu

tuhan jagakan dia
dia kekasihku kan tetap milikku
aku sungguh mencintai
sungguh menyayangi setulus hatiku...

kecik rindu abg

Tuesday, 28 August 2012

tiada lagi..

syawal 2012..

tiada bhgia pada raya tahun ni. ape yg dirancang smuenye tak menjadi. kecewa,terkilan smuenye kecik rase. tapi kecik takde kuasa nak ubah smuenye. ble kecik bersuare,hanya pergaduhan jadi pengakhirannya. skg,dimata abg kecik sentiasa salah.. sampai kecik sndri tkut untk dktkn dri pada abg.. :-(

Monday, 23 July 2012

maafkan kecik

sayang.. saya tak tau yang awak akan bace ke post sye nie.. saat ini.. saya betul2 lemah.. saya betul2 ase jatuh.. sejak awak menjauh.. saya jdi takut... takut kehilangan awak.. xdpat sye bayangkan hidup saya tanpa kamoo syg.. slame nie kamoo lah kekuatan saye, kamoo lah tempat saye berlindung, tempat saya bermanje.. tanpa kamoo mampu ke sye berdiri lgi? mampu ke sye teruskan hidup ni... sayang.. saya akui.. smue yang terjadi antara kite skarang smuenya salah saya.. saya tak patut cakap mcm tue.. maafkan ketelanjuran kata2 saya tue sayang.. percayalah sayang... tak terniat di hati saya untuk menyakiti hati awak.. saya tak sangka sebab silap saya tue awak jadi smpai mcm nie skali.. hilang rase sayang, hilang rase rindu.. awak jadi tawar aty dengan saya... yunk,, maafkan lah saya.. berilah saya peluang yunk.. saya buntu.. tak tau mcm mne lagi nak pujuk awak... saya takut yunk.. terlalu takut... yunk, saya merayu... janganlah tinggalkan saya... kita hadapi same2 dugaan nie... kite teruskan ape yg dirancang... saya janji yunk, untuk awak saya akan berubah... demi hubungan ni saya akan berubah yunk... saya yakin jauh disudut hati awak,, msih ada cinta n ruang untuk saya... cume sikap saya dah buat awak jauh aty... saya berharap pada awak yunk.. berilah saya pluang.. kite teruskan kebahagiaan kite mcm dulu... hari bahagia kita akan tiba kan... saya xnak kehilangan awk.. maafkan saya yunk.. maafkan baby.. maafkan kecik.. maafkan junior.. saya terlalu menyayangi kamoo...

yunk.. saya bukak FB tadii.. tbe2 saya ase gembira... ramai yang doakan kebahgiaan kite.. siap ade gambar majlis risik kite.. walaupun 1, ianye ckup untuk buat saye bahagia...sangat2 bahagia yunk.. yunk,, kite akhirkan petelingkahan nie yer.. kite hidup bahagia mcm dulu... bolekan sayang..? awak pun nak mcm tue kan.. lembutkan hati tue yunk.. trimelah maaf saya nie... saya merayu :'(



hari permulaan untuk kebahagiaan khaianiey :)